Thursday, March 4, 2010

A friend in need , is a friend indeed

Lagi kisah mengenai AES 2483 ... Citer lama 24 August 2007.. Masa nie kengkawan UKM & aku konvoi ke Taman Alam Kuala Selangor melalui Sg Buluh- Sg Ijok- Kuala Selangor.. Biasanya kalu aku ke Kuala Selangor dgn k. Su, aku akan lalu ikut Meru-Kapar-K.Selangor. Laluan ikut Sg Buluh nie mmg mencabar , gaung di lereng bukit boleh tahan juga curamnya..

Dah sampai ke Kuala Selangor barulah Azman yg mmandu di belakang aku perasan sebelah tayar kereta aku tak ada angin.. Serta merta kami berhenti .. Gosh!! Tayar aku pecah!!! ..

Kiranya hari tu umur aku & k. Su masih panjang, syukur dgn nikmatNYA kerana mengizinkan kami hidup lagi.. Bayangkan kami melalui laluan gaung itu dlm keadaan tayar kereta aku pecah..Azman & Muniandy menukar tayar yg pecah tu, gantikan dgn tayar simpanan...
Thanx a lot Azman & Muniandy !!!

Moral of the story :
Please check ur tyres condition, every month!!



No comments: