Sunday, January 31, 2010

Ex-Hostel Di IPBA

Dalam kepeningan kepala aku mencari rumah untuk dibeli, tiba2 teringat dekat hostel di IPBA..
Hostel kat sini unik, berkonsepkan rumah apartment yg sangat besar.. Kalulah ada rumah macam nie utk dijual bawah 280k , confirm aku beli..satu rumah ada 5 bilik dan 7 bilik air (3 bilik mandi, 4 tandas).. besar beb , 1 bilik seorang, bilik pun semua besar.. pastu siap dengan dapur dan peti ais.. Dekat bawah nie ruang tamu yang besar .. Agak bersepah .. Gambar nie ,masa minggu-minggu terakhir utk final exam Nihongo (bahasa Jepun..) so semua sibuk study di ruang tamu , ada air-cond beb..Setiap pagi Sabtu, aku suka study kat balcony nya yang luas... yg pakai kain batik tu, member aku Ami ..terror giler babas dalam Nihongo.. aku cuba cari gambar semasa rumah dalam keadaan kemas tapi entah ke mana pun tak tau.. Ami continues her study for the Nihongo, while I chose not to continue my Nihongo study ..

No comments: